Jdi na obsah Jdi na menu
 


Creeper-syčák

28. 2. 2013
 
 
 
Creeper.png
Zdraví

 Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg

Maximální síla útoku


Easy: Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHalf Heart.svg
Normal: Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg
Hard: Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHalf Heart.svg
Dvojnásobné poškození, když je nabitý

Spawn

Osvětlení 7 nebo méně, na čemkoliv kromě půl bloků nebo trávy.

ID

50

Creeper je nechvalně známý, zelený a tichý mob, který přepadne hráče a následně exploduje. Narozdíl od Zombie a Kostlivce, Creepeři nezačnou hořet na přímém slunečním svitu. V podzemí a na povrchu se Creeper spawnuje v noci a ve špatně osvětlených oblastech s úrovní osvětlení 7 nebo méně.

Notch popsal Creepery: "křehcí jako suché listí".

Publicita

Creepeři jsou mezi hráči nechvalně proslulí tím, že mohou poškodit nebo zničit hráčovy stavby, což z nich činí nejznámější ikonu Minecraftu. Jsou na části zboží na stránce Minecraft obchodu na  a stali se internetovým memem včetně fanouškovských kreseb, odkazech ve webových komiksech a demotivačních plakátech. Memem se stala např. neoficiální creeperova hláška (odkazuje na jejich tendenci se tiše přikrást za hráče a syčet, než explodují).

"That'ssssss a very nice ___________ (everything, house, wolf, etc.) you have there... It would be a real shame if something were to happen to it..."

 Využití

Creepeři jsou nejsnadnějším zdrojem Střelného prachu nutného k výrobě TNT (dalšími, byť obtížnějšími, cestami jak získat střelný prach je zabít Ghasta nebo skrze nalezení a vyplenění Dungeonu). Každý creeper po smrti upustí 0-2 kusy střelného prachu."Vyjímkou je Enchant Looting potom u něj může vypadnout až 5 Gunpowder.

Hudební disky

Creepeři jsou jedinými moby, kteří dropují Hudební disk, a to pouze v případě, že jsou zabiti Kostlivcem. Nezáleží na tom, jak je creeper zraněn předem, důležité je, že poslední smrtící úder musí přijít od kostivcova šípu. Nejsnadnějším způsobem, jak toto zařídit, je zasáhnout creepera 4 šípy nebo ho dvakrát seknout železným mečem a potom ho dovést před kostlivce, který ho dorazí. Pokud není creeper zabit prvním kostlivcovým výstřelem, rozeběhne se jeho směrem a následně exploduje, aniž by upustil hudební disk.Nabití creepeři ho mohou také dropnout.

 Chování

 
Creeper těsně před explozí.

Když je od hráče vzdálený jeden blok, začne creeper hlasitě syčet a po 1.5 sekundě exploduje. Zabití creepera před začátkem nebo koncem odpočtu nezpůsobí explozi. Creepeři vydávají zvuk kroků pouze když jdou po hlíně nebo po trávě, ale jinak jsou tiší pokud nespadnou nebo nejsou zraněni. Když uvidí hráče procházet kolem nich, otočí se k nim a začnou jej pronásledovat.

Creeperovo detonaci se lze vyhnout, jestliže se hráč pohne z výbušné vzdálenosti (okolo 3-4 bloků). Syčení přestane, jakmile se creeperův "časovač" začne vracet na nulu závisle na hodnotě, která byla odpočítána, tzn. jestliže do detonace creepera zbývala 1 vteřina, bude trvat 1 vteřinu, aby se creeper "uklidnil".

Creeper stále může vybouchnout i v případě, že hráč stojí za zdí 1 blok širokou, ačkoliv creeper musí hráče vidět, aby detonoval.To se může stávat v případech např. domů obehnaných plotem nebo nízkými zdmi, přes které může creeper vidět, když vyskočí. Creepeři nemůžou "vidět" hráče skrz sklo, takže jestliže je mezi hráčem a creeperem okno, hráč je v bezpečí. Tento fakt by neměl být zaměňován s "pronásledovacím" režimem - stejně jako každý jiný agresivní mob, jakmile creeper zaměří svůj cíl, mohou hráče pronásledovat i když hráč vejde do kompletně uzavřené budovy.Protože creeperům nevadí denní světlo, měli by se hráči mít před creepery na pozoru i ve dne.

Jestliže hráč zvládne uvěznit creepera v písku duší tak, mohou se k němu přiblížit až na vzdálenost dvou bloků, aniž by creeper detonoval, ale jestli přejdou do plížení, creeper začne syčet a spustí se odpočítávání do detonace. Tento fakt demonstruje, že jestliže je hráč níž než creeper, creeper bude začne odpočítávat o něco později, ale jestliže je výš, začne odpočítávání dříve - pravděpodobně proto, že jestliže je hráč výš než creeper, snadněji uteče a ve větší výšce je více chráněn před výbuchem.

 Výbušné vlastnosti

 
Porovnání mezi nabitým (vlevo) a normálním (vpravo) Creeperem.

Creeperova exploze je o 25% menší než exploze TNT, s výbušnou sílou 3. Nabitý Creeper vybuchuje o 50% silněji než TNT, a 2x silněji než normální creeper.

Spolu s TNT a Ghastovými ohnivými koulemi, všechny dropnuté předměty v dosahu výbuchu jsou zničeny. Určité procento odbouchnutých předmětů výbuch přežije a dají se sebrat. Co se týče škod na okolí, čím tvrdší je materiál kolem výbuchu, tím menší je poškození okolí za ním.

Nabití Creepeři

 

Electrified Creeper.png
 

Nabitý Creeper je typ Creepera stvořený v případě, že blesk udeří okolo normálního Creepera ve vzdálenosti 3 až 4 bloků (vzácný případ). Nabití Creepeři se jinak přirozeně nespawnují a od normálních Creeperů se odlišují modrým světlem okolo nich.

Nabití Creepeři jsou úderem blesku zasaženi, tudíž je potřeba méně úderu k zabití nabitého Creepera. Jejich odpočítávání se chová přesně jako odpočítávání obyčejného Creepera, ale výbušná síla a vzdálenost je daleko větší než u obyčejného Creepera (jak je vidět na obrázku nahoře), tudíž by si hráč měl vždy dobře rozmyslet, jestli má zaútočit, nebo utíkat.

 Boj

Nejbezpečnější způsob zabití Creepera je zaútočit ze vzdálenosti. K zabití Creepera střelbou z luku je zapotřebí 5 šípů, ale rozumná alternativa je vystřelit 3 šípy a poté udeřit železným mečem, v případě kamenného meče jsou potřeba šípy 4.

V těsných prostorách je nejlepší s Creeperem bojovat ve vodě, neboť velká výbušná odolnost vody předejde okolní škodě, ačkoliv hráč bude stejně zraněn. Navíc, plovoucího Creepera lze snadno zdolat útoky zpod vody. Hráč též může využít Creeperova odpočítávání, kdy rychle udeří a poté se o pár bloků vzdálí, a takto to opakovat, dokud Creeper nezemře. Další alternativa je možnost shodit Creepera z velké výšky. Hráč by měl mít vždy na paměti, že je-li Creeper pronásledován, pohybuje se vždy dopředu a doprava (vaše levice).

Diamantovým mečem lze Creepera snadno dvěma údery hned za sebou zdolat. Tato taktika se příliš nedoporučuje v obklíčení několika Creeperů, ale může hráči zachránit život při průzkumu jeskyní a pádu Creepera k hráči.

Jestliže je Creeper pod hráčem, Creepera lze udusit položením bloku písku či štěrku nad Creepera. Většinou stačí tak jeden dva bloky k zasypání Creepera a jakmile je Creeper zasypán, začne se dusit až do udušení. Tento způsob je poněkud zdlouhavý, ale udrží hráče mimo nebezpečí výbuchu a šetří výdrž zbraně

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

jak dostat jeho hlavu

(bagr05, 30. 3. 2020 0:13)

jak mám dostat creeper head?

Costly blood pressure symptoms

(Ainpushess, 9. 10. 2018 8:46)

Compression est comment poupe votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur essence pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent prendre offre sang loin de votre coeur. Chaque culture votre determination bat, il pompe le sang par vos arteres a la prendre facilement de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/tadalafil-feminin-homme/

 

 

Fotoalbum



Archiv

Kalendář
<< březen / 2020 >>


Statistiky

Online: 1
Celkem: 10805
Měsíc: 143
Den: 4